خرابی شبکه ها به قطعی های مکرر برق

افزایش قطعی های بی سابقه برق در این چند روز گذشته باعث مشکلاتی برای شهروندان ایران شده است. بسیاری از خانواده ها و کسب و کارهای با معضلات بی شماری درگیر شده اند. یکی از این مشکلات خرابی در سیستم های شبکه های کامپیوتری است که به شرکت ها و سازمان ها آسیب مالی فراوانی وارد می کند. 


قطعی های مکرر


شرکت توزیع برق تهران و سایر شهرهای ایران اعلام کرده است تمامی ظرفیت‌های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی و نوسان برق به کار گرفته شده است. با این حال از آن جا که موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نیست در صورت بروز هرگونه مشکل در تأمین برق به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده، اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده می‌شود. اما با این حال این قطعی های مکرر طبق برنامه پیش نمی رود و در بسیاری موارد قطعی های ناخواسته برق بروز می دهد.



افزایش خرابی های شبکه


با قطع و وصل شدن برق در ساعات کاری و نواسانات برق، خرابی هایی در قطعات و سخت افزارهای شبکه به وجود می آید. این خرابی ها می تواند به از کار افتادن موقت و یا دائم شبکه منجر شود. یکی از راه های عیب یابی شبکه و رفع ایرادات آن، بهره گیری از خدمات شبکه و برونسپاری آن به شرکت های معتبر در این حوزه است. شرکت های خدمات شبکه به صورت پیوسته شبکه شما را بررسی می کنند و در صورت بروز خرابی ره رفع مشکل آن می پردازند.


از این رو می توان برای تعمیر شبکه از خدمات شرکت های شبکه بهره برد. برای دریافت بهترین خدمات باید با شرکتی همکاری داشته باشید که علاوه بر منصف بودن، خدمات قابل قبولی را نیز ارائه بدهد.


خدمات شبکه


شبکه های کامپیوتری باید به صورت مداوم و پیوسته به فعالیت خود ادامه دهند تا بتوانند به درستی سرویس بدهند. در برخی از موارد این شبکه ها دچار قطعی یا خرابی می شوند. برای حل این مشکلات باید چاره ای اندیشیده شود. یکی از روش های ارزان قیمت و مطمئن برای پشتیبانی شبکه، عقد قرارداد با شرکت های برونسپاری شبکه است. پیشگام رایانه یکی از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت های خدمات شبکه در تهران و کرج است. سعی این شرکت بر آن است تا خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهیم که موجبات رضایت آن ها را فراهم سازد.


چرا پیشگام رایانه؟


این شرکت از معتبرترین شرکت های خدمات شبکه در تهران و کرج است و سابقه ای 21 ساله در این خصوص دارد. از مزایای شرکت پیشگام رایانه نسبت به سایر شرکت های شبکه می توان به موارد زیر اشاره کرد:


 




    • 21 سال تجربه فعالیت در زمینه انفورماتیک



 




    • عضویت در شورای عالی انفورماتیک ایران



 




    • عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه ای



 




    • دارای مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی



 




    • دارای مجوز ISP از سازمان تنظیم مقررات



 




    • دارای مجوز VOIP از سازمان تنظیم مقررات



 




    • دارای بیش از 50 هزار مشترک کارت‌های تلفنی اینترنتی



 


پشتیبانی سریع


یکی از نیازهای شرکت های بزرگ و پرمخاطب، پشتیبانی سریع و به موقع هست. پیشگام رایانه برای این منظور به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته به پشتیبانی و خدمات به مشتریان گرامی خود مشغول است.

منبع خبر :