چرا باید از کمپین طراحی بنر برای تبلیغات استفاده شود ؟

چرا باید از کمپین طراحی بنر برای تبلیغات استفاده شود ؟


همیشه تحت هر شرایطی استفاده از تبلیغات یک راه کار به حساب آمده ، اغلب افراد وقتی کسب و کارشان به یک گره کور می رسد ، ترجیح می دهد خود را بیشتر از قبل به دیگران معرفی کنند ، راه کار بدی نیست و همیشه گفتن شما باید بخش مهمی از در امد خود را برای تبلیغات کنار بگذارید ، چون تبلیغات است که کسب و کار شما را زنده نگه می دارد .


حالا در این مطلب خبری می خوام بیشتر درباره ی بنر ها با شما صحبت کنم ، علاوه بر آن میخواهیم بپردازیم که به طور کلی تبلیغات از روش طراحی بنر برای کمپین های تبلیغاتی در سایت های خبری و ناشران اینترنتی چقدر می تواند برای ما سودمند باشد . خوب شما این مطلب رو دارید از سری مطالب ما در پامچال خبر میخواهید تا میزان ممکن تلاش میکنیم برای شما مفید و موثر واقع شود .


چرا بادی از کمپین طراحی بنر برای تبلیغات استفاده شود ؟


نمی دانم چقدر شما سایت های خبری مثل سایت ما در اینترنت دنبال می کنید ، همیشه سایت های خبری جزو رسانه های پرطرفدار برای تبلیغ دهندگان به شمار می آمده و بسیاری از کسب و کارها همیشه در صورتی که از نظر مالی بتواند میزان بودجه تبلیغاتی برای انتشار بنر تبلیغاتی در سایت های خبری را آماده سازند ، شروع به تبلیغات اینترنتی در سایت های خبری مثل ما در پامچال خبر و رسانه های معتبر دیگر مثل خبرگزاری مهر ، ایسنا و غیره می کنند .


تبلیغات بنری از طریق کمپین های کلیکی :


خوب امروزه وقتی صحبت از  تبلیغات به وسط کشیده می شود موضوع جایگاه تبلیغ و میزان بودجه ی مورد نیاز برای اجرای این موضوع همیشه دارای اهمیت است . البته این را بدانید که ما در این مطلب از شرکت پارسی طرح ایرانیان نام خواهیم برد و به خدماتی که این مجموعه در راستا موفقیت کمپین های تبلیغاتی خبری انجام می دهد اشاره می کنیم .


نقش طراحی وب سایت شرکتی در تبلیغات :


طراحی وب سایت قبل از هر چیز برای یک کسب و کار نیاز است ، یعنی به شیوه ای باید پیش بروید که ابتدا به فکر یک وب سایت باشید ، وب سایت به شما کمک می کند که اگر میخواهید تبلیغات بنری انجام دهید کاربر بتواند روی بنر کلیک کند و وارد وب سایت شما شود ، در غیر اینصورت معمولا در سایت های خبری اینکه باری کاربر شماره تلفن شرکت خود را روی طرح قرار بدید و در یک سایت خبرگزاری تبلیغ کنید به جرات کمتر از 10 درصد با شما تماس خواهند گرفت . چون معمولا تبلیغات اینطور است که کاربر باید وارد سایت شما شود و بررسی کند که چه خدماتی را تحت چه قوانین و کیفیت ارائه می دهید .



پس تا اینجا متوجه شدیم که حتما باید به فکر یک سایت باشید ، سایت شما را تا قدم های بعدی همراهی میکنه و به شما کمک می کند که بتوانید مسیر هموار تری در تبلیغات داشته باشید .



 


این روزها سایت های خبرگزاری به طور مستقیم کمتر پیش می آید که با تبلیغ دهنده در ارتباط باشند ، یعنی تبلیغ به شکلی انجام می شود که شرکت های واسط مثل صبا ویژن و ... ارتباط میان تبلیغ دهنده و نمایش دهنده را در بستر یک پلتفرم حرفه ای فراهم می کنند که تبلیغ دهنده بر اساس بودجه تبلیغاتی و موضوع کسب و کار بتواند به صورت هدفمند عمل تبلیغات و برندسازی خود را انجام دهد .


معمولا تصور اینگونه است که اگر سایت های خبری تبلیغ را ما منتشر کنند ما بازخورد بهتری دریافت میکنیم . نسبتا این موضوع این روزها کمی بی راه است . یعنی صرف اینکه تبلیغ ما در خبرگزاری دیده شود کافی نیست ، باید سعی کنید علاوه بر سایت خبری در سایت های مرتبط با موضوع شغلی شما هم این عمل را انجام دهید .


خوب انجام این کار کمی نیاز به بررسی جامع دارد ، یعنی باید قبل از انجام تبلیغات شغل خود را بررسی کنید و به دنبال سایت هایی بگردید که هم موضوع با شما یا حتی تا جای ممکن نزدیک به موضوع سایت شما باشند . این خیلی می تواند در تبلیغات شما کمک کند، معمولا تبلیغات کلیکی بیشتر وظیفه ی برندسازی را هم بر عهده می گیرند و کاری می کنند که اگر شما بودجه ی مناسبی برای تبلیغات کنار گذاشته باشید ، به خوبی در سایت های بسیار زیادی دیده شوید و این تاثیر بزرگ روی برند شما می گذارد . 

منبع خبر :