شیرآلات تا 5 ملیون تومان

هدف از خرید شیرآلات می‌تواند مختلف باشد، به عنوان مثال، برای استفاده در خانه، آشپزخانه، شرکت ها و صنایع مختلف. برخی از افراد روی قیمت شیرآلات بسیار حساسیت بخرج می دهند و اگر شما نیز از آن دست افراد هستید می توانید ادامه مطلب را مشاهده کرده تا بهترین شیرآلات ممکن برای خرید را پیدا کنید.


معرفی برخی از بهترین شیرآلات تا سقف 5 میلیون تومان


در ادامه به 3 تا از بهترین شیرآلات تا سقف 5 میلیون تومان خواهیم پرداخت و آن ها را بررسی خواهیم کرد. شما می توانید جهت خرید شیرالات معرفی شده اینجا کلیک کنید تا وارد وبسایت دییرهوم شوید.


 


شیرآلات البرز روز مدل باران


مدل باران شیرآلات البرز روز دارای 4 تیکه شیرآلات شیر ظرفشویی ، شیر حمام ، شیر روشویی ، شیر توالت می باشد که با آبکاری کروم و جنس بدنه با آلیاژ مقاوم برنج با استاندارد های روز دنیا طراحی و ساخته شده است. این ست شیرآلات از دسته ارزان ترین محصولات کارخانه البرز روز می باشد.شیر سینک باران البرز روزآبکاری کروم میکرون بالابدنه ساخته شده با آلیاژ برنجهمراه با 2 عدد شلنگ پیستوار حصیری5 سال گارانتی شرکتی البرز روزشیر روشویی باران البرز روزدارای دو عدد شلنگ پیسوارآبکاری کروم با بالاترین کیفیتبدنه ساخته شده با آلیاژ برنج5 سال گارانتی شرکتی البرز روزشیر حمام باران البرز روزهمراه با دو عدد لنگی و پولکی پشت شیرآبکاری کروم با بالاترین کیفیتبدنه ساخته شده با آلیاژ برنج و مقاوم5 سال گارانتی شرکتی البرز روزشیر توالت درسا البرز روزآبکاری کروم با بالاترین کیفیتبدنه ساخته شده با آلیاژ برنج و مقاوم5 سال گارانتی شرکتی البرز روز 



  • آبکاری کروم

  • آلیاژ 100% برنج

  • ساخت کشور : ایران

  • دسته شیرآلات ارزان و اقتصادی

  • 5 سال گارانتی تعویض شرکتی البرز روز

  • دارای نشان استاندارد ایران

  • تاییده گواهینامه ایزو 9001


 


شیرالات البرز روز مدل کارن


شیر توالت البرز روز از مدل کارن است که طراحی بسیار زیبا و ساده به همراه آبکاری کروم که براقیت آن را چندبرابر کرده است با 5 سال گارانتی از شرکت البرز روز به مشتریان عرضه میشود.


ویژگی های شیر توالت البرز روز مدل کارن


این محصول بدون شلنگ توالت به فروش میرسد. جنس بدنه آن از آلیاژ برنج و کروم با درجه میکرون بالا است و مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارددر طراحی ظاهری این شیر به سادگی و مینیمال بودن اهمیت زیادی دادند و به همین دلیل زیبایی محیط را افزایش میدهد. دستگیره این شیر به صورت اهرمی باز و بسته میشود.


 


شیر ظرفشویی البرز روز مدل یونیک


انواع شیرآلات ساختمانی، بهداشتی و فانتزی مدرن البرز روز مطابق با همه نوع سلیقه هاشیر ظرفشویی البرز روز مدل یونیک یکی از بهترین انتخاب ها برای آشپزخانه ما است، این مدل با جنس آلیاژ برنج از دوام بسیار بالایی برخوردار است و با گارانتی 5 ساله ای که به مشتریان عرضه میدهد، اعتماد مشتری خود را در خرید هرچه بصرفه تر افزایش میدهد. به دلیل استفاده از آلیاژ برنج و آبکاری کروم در ساخت بدنه این نوع شیرآلات، مقاومت آن در برابر رطوبت و آب بسیار بالا میباشد. شیرآلات البرز روز مدل یونیک دارای دو عدد شلنگ پیستوار حصیری میباشند.


سخن آخر


در این محتوا ما سعی کردیم که برخی از بهترین شیرالات موجود زیر 5 ملیون تومان را معرفی کنیم. شما عزیزان جهت خرید درب محل و یا خرید اینترنتی می توانید به وبسایتت دییرهوم مراجعه کنید.

منبع خبر :